SERVICE HUB
Het contracteren van nieuwe klanten is fantastisch, maar daarna begint het proces pas echt! Geef je customer succesteams alle middelen waarmee ze efficiënt kunnen werken. Zo kunnen ze met een 2-0 voorsprong beginnen. Of 3-0, ook goed.
CREËER EEN FRICTIELOZE KLANTERVARING
Frictieloos? Ja, want een klant behouden is een goede start, maar een klant op subtiele en organische wijze fan maken is de echte uitdaging. Met features zoals een knowledgebase, ticket pipeline, surveys en een conversations inbox heb je alle middelen in huis om dit voor elkaar te krijgen.
Houd overzicht
Het onboarden van verschillende klanten en daarnaast het aanspreekpunt zijn voor huidige klanten kan soms best chaotisch aanvoelen. Met Service Hub is dit verleden tijd.
Verdiep je relatie
Een van de belangrijkste activiteiten van een serviceteam is een goede band opbouwen met je klanten. Service Hub helpt je om kansen te identificeren en er tijdig op te acteren.
Manage je support
Een succesvol bedrijf zijn gaat gepaard met een flinke hoeveelheid aan klantvragen en verzoeken. Service Hub helpt het supportteam om klanten te begeleiden en klantcontact centraal & transparant te houden.
DE BELANGRIJKSTE SERVICE FEATURES
Klanten die succesvol Service Hub gebruiken
Ontdek service hub
Plan een call in
Schiet een afspraak in onze agenda op een dag en tijd die jou het beste uitkomt. Dan gaan we samen kijken hoe we jouw HubSpot vraagstuk kunnen aanpakken!