SERVICE HUB

Het contracteren van nieuwe klanten is fantastisch, maar daarna begint het proces pas echt! Geef je customer succesteams alle middelen waarmee ze efficiënt kunnen werken. Zo kunnen ze met een 2-0 voorsprong beginnen. Of 3-0, ook goed. 

CREËER EEN FRICTIELOZE KLANTERVARING

Frictieloos? Ja, want een klant behouden is een goede start, maar een klant op subtiele en organische wijze fan maken is de echte uitdaging. Met features zoals een knowledgebase, ticket pipeline, surveys en een conversations inbox heb je alle middelen in huis om dit voor elkaar te krijgen.

Houd overzicht

Het onboarden van verschillende klanten en daarnaast het aanspreekpunt zijn voor huidige klanten kan soms best chaotisch aanvoelen. Met Service Hub is dit verleden tijd.

Verdiep je relatie

Een van de belangrijkste activiteiten van een serviceteam is een goede band opbouwen met je klanten. Service Hub helpt je om kansen te identificeren en er tijdig op te acteren.

Manage je support

Een succesvol bedrijf zijn gaat gepaard met een flinke hoeveelheid aan klantvragen en verzoeken. Service Hub helpt het supportteam om klanten te begeleiden en klantcontact centraal & transparant te houden.

DE BELANGRIJKSTE SERVICE FEATURES

Ticket_pipeline
Ticket Pipeline
Toon alle cases
Surveys
Surveys
Toon alle cases
Conversation-inbox
Conversation Inbox
Toon alle cases
AI-chatbot
AI chatbot
Toon alle cases
Helpdesk
Help Desk
Toon alle cases

Klanten die succesvol Service Hub gebruiken

Secretview - logo
Mobinck - logo
heylen-vastgoed-logo
cialdini - institute - logo
moove_logo_domain_colour_rgb

Ontdek service hub 

Plan een call in

Schiet een afspraak in onze agenda op een dag en tijd die jou het beste uitkomt. Dan gaan we samen kijken hoe we jouw HubSpot vraagstuk kunnen aanpakken!