MARKETING HUB
Met Marketing Hub heeft een online marketeer alle tools in handen om effectief marketing in te zetten, te meten en te optimaliseren. Het biedt alle handvatten voor de gehele klantreis. Van de eerste interactie tot het kunnen doorgeven van gekwalificeerde leads aan het sales team. Die je daar bijzonder dankbaar voor zullen zijn!
MARKETING VANUIT 1 PLEK
Als online marketeer heb je met veel aspecten van marketing te maken: email, lead nurturing, social media, content, advertenties en nog veel meer. HubSpot brengt al deze belangrijke online marketing onderdelen samen! Hierdoor is er geen sprake meer van data versnippering, dubbel werk of onduidelijkheid. Je kunt effectiever werken en je focussen op de zaken die écht het verschil maken.
Aantrekken
Marketing Hub biedt je alle tools om leads effectief naar je website toe te trekken. Tools zoals een blog omgeving, een koppeling met advertentiekanalen zoals Google Ads & LinkedIn Ads, een SEO optimalisatie tool, social media koppelingen en meer!
Converteren
Wanneer leads eenmaal op je website zitten is het aan jou om ze te laten converteren en te nurturen tot gekwalificeerde leads. Hiervoor kan je bijvoorbeeld email marketing gebruiken, slimme automations zoals drip campagnes, de formulier builder of Account Based Marketing.
Rapporteren
Elke online marketeer weet dat rapporteren en optimaliseren op basis van die rapporten essentieel is. Met Marketing Hub creëer je gemakkelijk en snel waardevolle rapporten en dashboards.
DE BELANGRIJKSTE MARKETING HUB FEATURES
Klanten die Marketing Hub succesvol gebruiken
Ontdek marketing hub
Plan een call in
Schiet een afspraak in onze agenda op een dag en tijd die jou het beste uitkomt. Dan gaan we samen kijken hoe we jouw HubSpot vraagstuk kunnen aanpakken!