SALES HUB
Bij het verkopen van een B2B product of dienst komt uiteraard veel kijken. Om hierin een solide basis te creëren heb je een bewezen en robuust fundament nodig. Sales Hub biedt je alle mogelijkheden om ieder detail af te stemmen in jouw salesproces. En juist die details zijn cruciaal om aan de behoeftes van je leads te voldoen.
OPTIMALISEER HET HELE SALES PROCES
Sales Hub ondersteund je door het gehele salesproces. Van de eerste outreach tot het uiteindelijk sluiten van de deal. Het minimaliseert frictie en houdt je hele salesteam gefocust op het uiteindelijke doel. Dit doe je met features als de deal pipeline, forecasting, taken, automations, playbooks en meer.
Outreach
Er gaat geen deal vallen als je nooit dat eerste mailtje stuurt of belletje maakt. Sales Hub ondersteund je hierin door middel van bijvoorbeeld email templates, call & email tracking en gebruiksvriendelijke contact management.
Versterk je relatie
Het opbouwen van een duurzame relatie met leads is een van de belangrijkste onderdelen in het salesproces. Met Sales Hub maak je het leven van de lead (en jezelf) zo makkelijk mogelijk door gebruik te maken van de meeting scheduler, automations en een live chat op de website.
Manage je pipeline
Houdt je pipeline up-to-date door handige automations, vergeet nooit meer een lead op te volgen met taken en krijg inzicht door diepgaande sales analytics en reports te gebruiken.
DE BELANGRIJKSTE SALES HUB FEATURES
Klanten die succesvol Sales Hub gebruiken
Ontdek sales hub
Plan een call in
Schiet een afspraak in onze agenda op een dag en tijd die jou het beste uitkomt. Dan gaan we samen kijken hoe we jouw HubSpot vraagstuk kunnen aanpakken!